21 augusti

Självklart är de sol idag och självklart ska det vara fint väder denna veckan nu när skolan börjar. Har inte jättemycket ångest än, men de kommer väl. Vårt schema suger och mår illa av att se det. 8-16 varje dag nästan, förutom fredag. Men ändåååååå! Inte en enda sovmorgon. MÖÖÖG! Men imorgon börjar vi 1 vilket är skönt hehe. 

Igår hade vi kalas för min bror, hans vänner, lite släkt och min älskling var här. Jättekul faktiskt! Dom sista gick vid 2 så då somnade jag nästan direkt. Nu har jag ätit frukost och ska snart ut och köra lite.. sen ska jag kanske till gymmet och sen plugga teori. Rolig daggggggggggggggg. Vill sola! :( vitare än vitast. 

Men nu ska jag köra, puss


såhär såg jag ut igåååååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0