Halloween

Igår var det halloween fest hos emma. Folk var alla olika saker och jag valde att vara Grinchen hahah.. varför vet jag inte bara att det var en rolig grej att göra. Men jag var jävligt ful och grön kan jag säga!

Men kvällen var jätterolig och vi gick hem runt halv 3. Då var jag tvungen att duscha haha, mindre sugen på det men sen somnade jag nästan direkt vid 4.

Idag är det söndag och imorgon är det skola igen :( Jag tror jag har något jag måste plugga på men kommer fan inte ihåg vad det var haha!

Ska se film nu iaf, puss.


hahahhah..


&såhär såg josefin ut haha..

Kommentarer
Postat av: josefin

så snygga så!

2010-11-09 @ 22:00:40
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0