14 augusti

Ja igår så var jag iväg hela dagen. Åkte först och lämna mina syskon i västra hamnen där dom skulle börja springa halvmaran. Efter de åkte jag iväg med malin och mamma till ikea och fika och fixade tyg och lite så, sen gjorde vi en skylt till dom haha :D Åkte ut till arenan för att kolla där först när dom kom. Sen åkte vi till målet och stod där och heja när dom kom i mål. Dom fick skit bra tider faktiskt för att vara första gången, och det var 2,1 mil.. fattar inte hur man orkar. Men nästa år ska jag också vara med...tror jag...haha! Sen åkte vi hem till oss och åt :)

Idag ska jag väl bara ut och köra lite, sen iväg och se MFF-Milan! :)


Bevis till sigrid att vi heja på din mamma också! :D
Jaa.. min mamma fatta inte hur man fota så fick bli såhär haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0