29 augusti

Inte skrivit på en hel vecka men inte orkat eller haft tid. Skolan har ju börjat så varit en del där redan, och umgåts med mina kompisar och så. Säsongens viktigaste match i fredags, vår första förlorade match och de sööög. Fan vad tråkigt! Men vi får kämpa vidare nu för att ta oss upp ändå :) På lördagen åt jag med några kompisar och sen stack jag till älskling och sov där, somnade ganska sent och vakna vid 12 och åkte hem, hade samling sen och spelade match på en jävligt lerig plan, så det var jobbigt. Men vinst med 3-2 och mitt första mål sen jag vet inte när haha, härligt :) Körde lite efter matchen och sen var jag bara hemma hela kvällen.

Skola idag, hade 2 timmars håltimme och hittade ett par höst-skor jag måste ha, mamma måste bara gå med på priset hehe. Är så shopping sugen :( DÖÖÖÖÖ! Nu ska jag träna, puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0