31 augusti

Imorgon är det september och höst. Fast känns som den kom för många veckor sen, uff.. i dont like it. Men iaf, idag är jag så jävla trött så det finns inte, vädret gör inte det bättre och varit allmänt hängig. Vet inte vad som händer riktigt! Blir förvirrad haha. Aja, fick sluta lite tidigare, gick och handla mina fina skor!! och hann även hem en liten stund innan jag stack till körskolan igen, gick bra idag.. tillskillnad från i måndags. Sen åkte jag till träningen, hade samba fotboll haha, kordinationen suger ju men det var kul. Och nu har jag precis gjort klart matten, redan trött på matte B hah. Prov på fredag, JA redan.. hatar borgar och deras bomb med läxor, får inget liv! 

Men nu är jag så trött så jag ska sova, hoppas på bättre dag imorgon. Börjar 10, skönt iaf! Puss


detta hade jag todaayyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0