11 september

Igår stack jag och spela match mot hyllie, gick bra. En halvtimmes avbrott i slutet pga lite tråkiga saker, men fortsatte sen och det blev vinst med 3-0, härligt är nu klara för kval iaf! Var hemma runt 6 och stack och handla mat sen var jag bara hemma hela kvällen, orkade inte röra mig. Var iväg i 6 timmar typ ahah. Vakna rätt tidigt idag för att åka och spela match igen, i lund. Avbrott efter 20 min för åskan, haha.. avbrott i båda matcherna, jobbigt. Men sen gick vädret över och fortsatte spela, gick väl sådär men vi vann iaf med 2-1. Kom hem senare än tänk så har bara varit ute och kört lite, ätit med micke och malin och pluggat. Det enda jag får göra i 2 veckor framåt är fan att plugga haha, no life. Men måste klara de! :) 

Nu sitter jag ner för första gången idag hah, skönt.. ska nog se film eller så nu. Färgade håret idag också, utväxt borta, haha äntligen!

Skola imorgon igen, sucks.. puss


bild för ngn dag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0